+380 (97) 562 40 49

+380 (97) 562 40 49

Циклова комісія педіатрії, акушерства та гінекології  


Завдання циклової комісії
1. Забезпечення якісної підготовки фахівців відповідно до вимог освітніх стандартів та потреб практичної охорони здоров'я. 2. Удосконалення змісту, форм і методів навчання з урахуванням сучасних досягнень науки і практики. 3. Сприяння професійному зростанню викладачів, розвитку їхньої педагогічної майстерності та науково-дослідної діяльності. 4. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів, розвиток їхньої самостійності та творчих здібностей. 5. Виховання у студентів високих морально-етичних якостей, відповідальності, гуманізму та професійної компетентності. 6. Забезпечення ефективного використання навчально-матеріальної бази коледжу. 7. Впровадження інноваційних технологій в освітній процес. 8. Забезпечення у майбутніх фахівців розвитку клінічного мислення, стійких професійних та соціальних компетентностей.9. Розвиток навичок роботи в команді, самостійність прийняття рішень у нестандартних та екстремальних ситуаціях.10 Сприяння зростанню рівня соціально-комунікативної компетентності задля збереження здоров’я медичного працівника та його професійного довголіття.

Проблема над якою працює циклова комісія:
Підвищення якості підготовки медичних спеціалістів фахової передвищої освіти у нових соціально-економічних умовах. Використання активних форм та методів навчання для формування навиків і умінь вирішувати професійні завдання в складних умовах сьогодення.
Проблема над якою працює коледж:
Методична проблема: «Впровадження варіативних моделей і технологій трансформації мотивацій до здобуття фахової медичної перед вищої освіти у професійні компетентності випускників медичних коледжі Дніпропетровської області»

Педагогічне кредо наших викладачів - «Озброюючи знаннями, виховуємо особистість!» Творче співробітництво викладацького і студентського колективів є обов’язковою умовою побудови вищої школи майбутнього. В центрі проблеми виховання в фаховій підготовці майбутніх медичних працівників середньої ланки повинна стояти не навчальна програма, а формування творчих здібностей. Практичне вирішення цього завдання неможливе без формування загальних і професійних знань, навиків і умінь.В своїй роботі намагаємося відійти від традиційної педагогіки і більше застосовувати педагогіку співробітництва, яка достеменно змінює відношення між викладачем і студентом. Вважаємо, що студент для викладача не тільки об’єкт, який необхідно змінювати, навчати, виховувати, а це наш рівноправний суб’єкт навчального і виховного процесу. Нестандартне проведення уроку « Я викладач, ти – студент»: робота парами, малими групами, навчання один одного, створення нестандартних рольових ситуацій, ділові ігри та інше.

Illustration

Сич Наталя Володимирівна – голова ЦК, викладач освітніх компонентів: акушерство та гінекологія, медсестринство в акушерстві, медсестринство в гінекології, педіатрія, медсестринство в педіатрії. Викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист.  

Illustration

Маловик Лариса Іванівна - викладач освітніх компонентів: педіатрія, медсестринство в педіатрії. Викладач вищої кваліфікаційної категорії.

Illustration

Дзензура Надія Іванівна - викладач освітніх компонентів: онкологія, медсестринство в онкології, репродуктивне здоров’я та планування сім’ї. Викладач першої кваліфікаційної категорії.

Illustration

Кіщенко Людмила Іванівна - викладач освітніх компонентів: стоматологічні захворювання, медсестринство в стоматології. Викладач другої кваліфікаційної категорії.