+380 (97) 562 40 49

+380 (97) 562 40 49

Циклова комісія клінічних дисциплін

Завдання циклової комісії
1. Реалізація педагогіки партнерства між усіма учасниками освітнього процесу.2. Створення освітнього середовища, відкритого для апробації та втілення інноваційних, симуляційних та дистанційних технологій. 3. Підвищення рівня професійної майстерності педагога як умови формування загальних та фахових компетентностей майбутнього медичного працівника.4. Формування усвідомлення здобувачами освіти соціальної значущості обраної професії, особистого внеску в захист суверенітету, територіальної цілісності та недоторканності України. 5. Впровадження в освітній процес гуманістичного ціннісного бачення здобувача освіти як особистості, яка має потребу у саморозвитку та самореалізації 6. Виховання багатогранної, цілісної, всебічно розвиненої, патріотично налаштованої особистості із демократичним світоглядом, сприяння зростанню соціальної активності студентської молоді, виховання духовності, створення належних умов для розвитку та задоволення культурних потреб здобувачів освіти, формування здорового способу життя.

Проблема над якою працює циклова комісія - використання нестандартних методів та засобів навчання як основа мотивації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти
Проблема над якою працює коледж. Методична проблема: «Впровадження варіативних моделей і технологій трансформації мотивацій до здобуття фахової медичної перед вищої освіти у професійні компетентності випускників медичних коледжі Дніпропетровської області»

Illustration

ДЕМИДЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧДиректор Павлоградського фахового медичного коледжу. Викладач освітнього компоненту: «Геронтологія та геріатрія». Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «Викладач-методист». Педагогічне кредо: «Вчити дітей так, щоб не соромно було заглянути їм в очі через декілька років.»E-mail: ten.rku%40hcu_dem

Illustration

БОЙКО ІРИНА ВІКТОРІВНА Викладач освітніх компонентів: «Дерматологія та венерологія з основами косметології» та«Офтальмологія». Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії». Педагогічне кредо: «Правильно навчає той - хто навчає цікаво»E-mail: moc.liamg%4006306aniriokiob

Illustration

ОСТАПОВА СВІТЛАНА ІВАНІВНА
Викладач освітніх компонентів: «Неврологія», «Психіатрія та наркологія». Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст другої категорії». Педагогічне кредо: «Справжній педагог повинен любити те, чому навчає і любити тих,
кого навчає»

Illustration

ШЕВЧЕНКО ОЛЬГА ГРИГОРІВНА Голова циклової комісії, викладач освітніх компонентів: «Оториноларингологія» та «Основи анестезіології та інтенсивної терапії». Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання: «Викладач-методист». Педагогічне кредо: «Навчу кожного, хто хоче навчитись»E-mail: moc.liamg%40667anvirogirgaglo

Illustration

СЕМЕНЕНКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА Викладач освітніх компонентів: «Інфектологія з основами епідеміології», «Екстрена та невідкладна допомога», «Медсестринство при невідкладних станах». Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»Педагогічне кредо: «Учитись важко, а вчити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»E-mail: au.i%40rdnah

Illustration

КОНДРАТЮК ЛІЛІЯ ВІТАЛІЇВНАВикладач освітніх компонентів: «Медсестринство в геронтології та геріатрії», «Медична та соціальна реабілітація»/ Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст другої категорії»/ Педагогічне кредо: «Єдиний шлях, який веде до знання - це діяльність»

Illustration

МАСЛОВА ОЛЬГА ВІКТОРІВНАВикладач освітніх компонентів: «Хірургія», «Основи медичної допомоги в умовах воєнного часу та надзвичайних ситуацій». Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії». Педагогічне кредо: «Студент - не посудина, яку потрібно заповнити, студент - факел, який потрібно запалити E-mail: moc.liamg%40vagloawolsam

Illustration

ФОРМАЛЬНОВА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНАВикладач освітніх компонентів: «Хірургія», «Медсестринство в хірургії». Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст другої категорії». Педагогічне кредо: «Щоб мати - треба вміти, щоб вміти - треба навчитись, щоб навчитись - треба займатись»